داعش نیوز

ساخت وبلاگ

به گزارش “داعش نیوز” , این گروه تروریستی یک جوان عراقی را در استان «الانبار» از بالای یک ساختمان بلند به پایین پرتاب کرد. داعش جرم این جوان را لواط اعلام کرده، این در حالی است که معمولا اعدام های این گروه تروریستی براساس اتهام های واهی صورت می گیرد.

داعش نیوز...
ما را در سایت داعش نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی daeshnews بازدید : 164 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 23:15

به گزارش “داعش نیوز” , عصر روز گذشته و در راستای قرارداد نظامی میان دولت های عراق و رورسیه سه فروند هواپیمای بمب افکن سوخو ۲۵ در فرودگاه بغداد به نمایندگان وزارت دفاع این کشور تحویل گردید.

بنابر این گزارش، تا کنون ۱۰ فروند بمب افکن پشتیبانی نزدیک سوخو ۲۵ از سوی دولت روسیه به عراق تحویل شده است. خرید تسلیحات روسی از سوی دولت عراق در حالی است که وزارت دفاع این کشور سه سال پیش طی قراردادی ۳۵ فروند اف ۱۶ از آمریکا خریداری و بنابر تعد دولت آمریکا قرار بود تا این جنگنده بمب افکنها طی بازه زمانی دو ساله تحویل عراق گردد. همزمان با حملات داعش به استانهای مختلف عراق دولت آمریکا در اقدامی عجیب از تحویل هواپیماهای مذکور خودداری و عراق مجبور به تامین نیاز تسلیحاتی خود از روسیه گردید.

سوخو ۲۵ یا SU-25، جنگنده‌ای تک سرنشین و دو سرنشین با دو موتور است که توسط دفتر طراحی «سوخو» در اواخر دهه هفتاد در روسیه تولید و اوایل دهه هشتاد وارد خدمت فعال نظامی شد. این هواپیمای نظامی در نیروی هوایی و هوانیروز روسیه با نام مستعار کلاغ سیاه و در ناتو به نام پای قورباغه (Frogfoot) شناخته می‌شود.مأموریت این جنگنده پشتیبانی نزدیک هوایی است. توسعه این هواپیما در سال ۱۹۹۷ باعث بوجود آمدن هواپیمای جدید و بسیار پیشرفته سوخو -۳۹ شد .

سوخو ۲۵ برای مسیرهای کوتاه ساخته شده است، ولی توانایی هجومی آن برای هدف قرار دادن مواضع دشمن بر روی زمین بسیار بالا است. این جنگنده برای انهدام دقیق اهداف زمینی در تمامی شرایط آب‌وهوایی شبانه‌روزی و به طور خاص انهدام خودروهای زرهی دشمن، وسایل ارتباطی، سنگرهای آتش، واحدهای فرماندهی و نظارت، جاده‌ها، خطوط آهن، و بالگردهای نظامی دشمن طراحی شده است.

داعش نیوز...
ما را در سایت داعش نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی daeshnews بازدید : 186 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 23:15

به گزارش “داعش نیوز” , منابع خبری از راه اندازی رادیوی عملیات آزادسازی استان نینوا برای شهروندان ساکن این مناطق خبر داد.

فرماندهی عملیات آزادسازی نینوا در کنار آمادگی های نظامی، یک موج رادیویی را برای شهروندان عراقی در استان نینوا راه اندازی کرد تا راهنمایی های لازم را از این طریق به آنها برساند. از طریق این رادیو، پیش از آغاز عملیات زمینی در استان نینوا از مردم خواسته خواهد شد که از پایگاه های داعش دور شوند.

نام این شبکه رادیویی صندوق است و مقر آن در پایگاه المخمور قرار دارد. این رادیو را مردم موصل هم می توانند دریافت کنند و صدای ارتش را پس از یک سال و نیم بشنوند.

پخش سرودهای حماسی و بیانیه های ارتش عراق از جمله برنامه های این شبکه رادیویی است. فرماندهی عملیات نینوا اعلام کرده است آزادسازی این استان در اقدامی سریع صورت خواهد گرفت. رویترز تصاویری از داخل این ایستگاه رادیویی مخابره کرده است که در زیر می بینید.

داعش نیوز...
ما را در سایت داعش نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی daeshnews بازدید : 150 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 23:15

به گزارش “داعش نیوز” , پیکر مطهر شهید علیرضا صفرپور جاجرمی جانباز ۳۰ درصد که داوطلبانه به سوریه رفته بود صبح امروز از مقابل بیمارستان طالقانی گنبدکاووس تا مسجد قائمیه این شهر تشییع شد.

پیکر مطهر این شهید مدافع حرم به گلزار شهیدان امامزاده یحیی بن زید (ع) منتقل و درخانه ابدی‌اش آرام گرفت.

شهید صفرپور جاجرمی پس از ۲ ماه حضور و نبرد با جریان تکفیری بامداد روز جمعه ۲۷ فروردین ماه به دست گروهک تکفیری داعش به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید صفر‌پور نخستین شهید استان گلستان در سال ۹۵ و هفتمین شهید مدافع حرم از استان گلستان‌هاست.

داعش نیوز...
ما را در سایت داعش نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی daeshnews بازدید : 175 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 19:32

به گزارش “داعش نیوز” , در این نوار ویدیویی افراد متهم لباس نارنجی پوشیده‌اند و عناصری از گروه تروریستی داعش از آنها به اتهام جاسوسی برای نیروهای عراقی بازجویی می‌‌کنند.

عناصر داعش پس از بازجویی، این افراد را به سه شیوه وحشیانه گلوله‌باران، جدا کردن سر با استفاده از مواد منفجره و بریدن سر اعدام می‌کنند.

روزنامه الوطن نوشت: داعش این فیلم ۱۵ دقیقه‌ای را از طریق حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توییتر منتشر کرده است.

داعش نیوز...
ما را در سایت داعش نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی daeshnews بازدید : 188 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 19:32

عضو فراری داعش در مورد فعالیت‌های این گروه تروریستی در شرق افغانستان گفت که افراد فقیر در ولایت ننگرهار دو انتخاب بیشتر نداشتند یا باید به این گروه می‌پیوستند یا کشته می‌شدند.

به گزارش “داعش نیوز“، سال گذشته نخستین اخبار ظهور گروه تروریستی داعش در افغانستان منتشر شد و به سرعت یکی از موضوعات مهم رسانه‌های جهان شد.

در نخستین روزهای ظهور این گروه تروریستی در افغانستان، تحلیلها در مورد اهداف و ماهیت داعش در این کشور متفاوت بود، برخی کارشناسان این گروه تروریستی را شاخه جداشده گروههای مخالف دولت کابل و بازی جدید پاکستان اعلام کردند.

از سوی دیگر، طالبان افغان نیز در واکنش به ظهور داعش با انتشار بیانیه‌ای هشدار دادند که گروه تروریستی داعش در افغانستان فعالیت نکند.

این مسئله آغازی بود از تقابل دو گروه شبه‌نظامی در افغانستان و درگیریهای متعدد داعش و طالبان در مناطق مختلف افغانستان مانند فراه، به طور نمونه کشف و ضبط کامیون حامل مواد منفجره داعش توسط طالبان نیز اثبات کننده این شکاف و اختلاف عمیق بین این دو گروه بود.

این در حالی بود که نیروهای خارجی اعضای گروه تروریستی داعش در شرق افغانستان را هدف قرار نمی‌دادند.

مسئله رفت وآمد سران و فرماندهان داعش به سفارت‌خانه‌های کشورهای خارجی در کابل و ارتباط کشورهای خارجی با این گروه بارها توسط مقامات افغان و برخی کشورهای منطقه از جمله روسیه مطرح شد و «ظاهر قدیر» معاون اول کنونی پارلمان افغانستان، برای اولین بار موضوع ارتباط و حمایت دولت کابل به ویژه «حنیف اتمر» و «معصوم استانکزی» از داعش را افشا کرد و با دست گرفتن یک لوح فشرده در صحن علنی مجلس نمایندگان این کشور مدعی سقوط دولت کابل با ارائه اطلاعات شد.

وی حتی در ولایت ننگرهار که پناهگاه اصلی جنگجویان داعش است، بسیج مردمی برای دفاع از شهروندان این ولایت تشکیل داد که با واکنشهای تند مقامات دولت افغانستان به ویژه اشرف‌غنی رئیس‌جمهور این کشور روبرو شد.

با این حال، رسانه آمریکایی سی‌ان‌ان نیز با انتشار ویدئویی از چند عضو طالبان که پس از پیوستن به داعش از چنگ این گروه گریختند، پرده از گوشه‌ای از جنایات داعش در افغانستان برداشته است.

«زیتون» یکی از اعضای سابق طالبان افغان که از دام گروه داعش فرار کرده است در این رابطه گفت که این گروه فقط سر می‌برد.

وی افزود: “یادم می‌آید که یک روز داعش ۷ نفر از جمله یک کارمند دولتی افغان و یک جنگجوی طالبان پاکستانی را در بازار سربرید و اجساد غرق به خون آنها را چندین متر دورتر بر قطعه چوبی آویزان کرد و بدون دفن، آنها را رها شدند.

«عربستان» دیگر فرد فراری از داعش نیز اظهار داشت: اگر گروه تروریستی داعش آگاه می‌شد که شهروندی در ولایت ننگرهار ثروتمند است، پول وی را به زور می‌گرفتد و اگر وی فقیر بود، باید به این گروه می‌پیوست یا کشته می‌شد.

داعش نیوز...
ما را در سایت داعش نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی daeshnews بازدید : 271 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 18:29

نتایج جدیدترین گزارش موسسه آی اچ اس گلوبال نشان می‌دهد که میزان درآمدهای گروه تروریستی داعش از اواسط ۲۰۱۵ میلادی تاکنون بیش از یک سوم کاهش یافته است.

به گزارش “داعش نیوز” و به نقل از اسپوتنیک، موسسه آی اچ اس گلوبال در تازه ترین گزارش خود اعلام کرد: در حالی که گروه تروریستی داعش از اواسط ۲۰۱۵ میلادی تاکنون بخش های وسیعی از سرزمین های تحت تصرف خود را از دست داده، حملات هوایی ائتلاف موسوم به ضد داعش به رهبری آمریکا و حملات هوایی روسیه خسارات زیادی را به این گروه تروریستی وارد کرده و موجب شده تا میزان درامدهای داعش بیش از ۳۰ درصد کاهش یابد.

این گزارش افزود: نیمی از درآمدهای داعش از محل اخذ مالیات و خراج و مصادره اموال و دارایی ها بوده و ۴۳ درصد درآمدهای این گروه تروریستی نیز از فروش غیر قانونی نفت حاصل می شده است. گروه تروریستی تکفیری داعش در ۱۵ ماه گذشته بیش از ۲۲ درصد سرزمین های تصرف شده را از دست داده است.

موسسه آی اچ اس در ادامه این گزارش اعلام کرد: در اواسط ۲۰۱۵ میلادی میزان درآمد کل ماهانه داعش به حدود ۸۰ میلیون دلار رسیده است. این رقم تا مارس ۲۰۱۶ میلادی به کمتر از ۵۶ میلیون دلار کاهش یافته است.

این گزارش همچنین نشان می دهد که تولید نفت داعش از ۳۳ هزار بشکه در روز به کمتر از ۲۱ هزار بشکه در این مدت کاهش یافته است. خسارات وارد شده به داعش در پی حملات هوایی، این گروه را برآن داشته است تا مالیات های جدیدی را برای جبران خسارات مالی وضع کند.

داعش نیوز...
ما را در سایت داعش نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی daeshnews بازدید : 209 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 16:13

به گزارش “داعش نیوز” و به نقل از میرور؛ گروه تروریستی داعش همیشه از وحشتناک‌ترین روش‌ها برای اعدام اسرا استفاده کرده است. جدیدترین فیلم منتشر شده از سوی این گروه نیز اعدام فردی را با استفاده از یک گردنبند انفجاری نشان داده است.

داعش نیوز...
ما را در سایت داعش نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی daeshnews بازدید : 204 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 15:10

به گزارش “داعش نیوز” , در ویدئوی جدیدی که بوسیله داعش منتشر شده است عناصر این گروه تروریستی در مصر پس از انفجار یک خودروی ارتش این کشور بوسیله یک بمب کنار جاده‌ای، مردی را که گفته می‌شود جاسوس سازمان اطلاعات و وظایف ویژه رژیم صهیونیستی (موساد) است، گردن می‌زنند.

داعش نیوز...
ما را در سایت داعش نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی daeshnews بازدید : 185 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 15:10

به گزارش “داعش نیوز” , شورای امنیت منطقه کردستان عراق اعلام کرد که یکی از سرکرده‌های برجسته داعش در جنوب موصل کشته شد.

به اعلام شبکه العربیه،طی یک عملیات مشترک آمریکایی-کردی- عراق، این سرکرده داعش جان خود را از دست داد. هویت این فرد هنوز فاش نشده است.

از سوی دیگر پایگاه خبری «روداو» نوشت که نیروهای مبارزه با تروریسم منطقه کردستان عراق با کمک آمریکایی‌ها یک عملیات ویژه هلی‌برن در موصل انجام دادند و طی آن دست‌کم یک سرکرده داعش را به اسارت گرفتند. اما سخنگوی نیروهای ائتلاف از تایید یا رد این خبر، خودداری کرد.

داعش نیوز...
ما را در سایت داعش نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی daeshnews بازدید : 188 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 15:10

به گزارش “داعش نیوز” و به نقل از مارین‌تایمز، یک سرباز عراقی هفته گذشته یکی از پهپادهای گروه تروریستی داعش را هدف قرار داد و آن را سرنگون کرد.این گروه به طور مرتب از پهپادها برای ساخت فیلم‌های تبلیغاتی و حتی تحویل اسلحه استفاده می‌کند.

ناوگان پهپادی گروه شیطانی داعش بسیار ابتدایی و ضعیف است. پهپادهای این گروه از قطعات بسیار ساده که حتی در فروشگاه‌ها قابل خرید هستند، ساخته می‌شوند. اما مسأله قابل توجه این است که داعش به تازگی استفاده از پهپادها را افزایش داده که نشان‌دهنده‌ تغییر در میدان‌های جنگ سوریه و عراق است.

وزارت دفاع عراق تصاویری را منتشر کرد که در آن سرباز مذکور لاشه‌ی پهپاد داعش را که در شمال استان انبار سرنگون کرد، در دست دارد. وزارت دفاع متنی را با این مضمون در شبکه اجتماعی منتشر کرد:« سرباز شجاع…توانست هواپیمای جاسوسی داعش را سرنگون کند. این هواپیما سعی داشت با گرفتن عکس، از ارتش جاسوسی کند.»

این موضوع گواهی بر آن است که از این پس نیروهای آمریکایی تنها کسانی نیستند که از پهپادها در میدان جنگ استفاده می‌کنند. این پنجمین بار در ۱۳ ماه گذاشته است که ائتلاف بین المللی به فرماندهی آمریکا سرنگونی یکی از پهپادهای داعش را فاش می‌کند.

ائتلاف در ۱۷ مارس ۲۰۱۵ یکی از پهپادهای تجاری گروه تروریستی داعش را نابود کرد. یک مقام نظامی اعلام کرد:« ما این پهپاد را در حال پرواز کردن و همچنین فرود آمدن مشاهده کردیم. پهپاد داعش تقریباً ۲۰ دقیقا پرواز کرد سپس فرود آمد و آن را در یک خودرو قرار دادند. پس از آن، ما این خودرو را هدف قرار دادیم.»

پهپاد دیگری که ساخته دست عناصر داعش بود سوم مه نابود شد و تهدید بزرگتری به شمار می‌رفت. زیرا ساخت این پهپاد نشان می‌داد گروه تروریستی داعش در حال گسترش توانایی‌های خود در این زمینه است.

پهپادهای تجاری که در بازار قابل خرید هستند سرعت کم و باتری ضعیفی دارند و فقط برای ضبط ویدیو استفاده می‌شوند. این در حالیست که داعش با ایجاد تغییراتی در پهپادها مشکلاتشان را رفع می‌کند.

داعش نیوز...
ما را در سایت داعش نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی daeshnews بازدید : 207 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 12:56

به گزارش “داعش نیوز” , یک بار دیگر، شایعات جدیدی درباره سفر سردار سلیمانی به روسیه و دیدار وی با رییس جمهوری روسیه منتشر شده است.

این خبر در برخی از رسانه‌های غربی آمده و اضافه شده است که فرمانده سپاه قدس ایران قرار است با ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه دیدار کند!

کاخ کرملین امروز جمعه ۲۷ فروردین ۱۳۹۵ و در واکنش به این اخبار اعلام کرد: دیدار با سردار سلیمانی در دستور کار پوتین قرار ندارد.

«دمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره این شایعات گفت که خیر، چنین برنامه‌ای وجود ندارد.

شبکه خبری فاکس نیوز و رسانه‌های غربی دیگر، پیش از این نیز اخباری را درباره سفر محرمانه سردار سلیمانی به روسیه و دیدار وی با مقامات این کشور منتشر کرده‌اند که کرملین هربار این گزارش‌ها را تکذیب کرده است.

داعش نیوز...
ما را در سایت داعش نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی daeshnews بازدید : 190 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 12:56

به گزارش “داعش نیوز” و به نقل از وُکیتیو، حامیان گروه تروریستی داعش، ارتشی از اوباش اینترنتی را برای انتشار تبلیغات این گروه در فیس‌بوک و توییتر بسیج کرده‌اند.

این گروه شیطانی چندین هفته پیش یک کانال را در پیام‌رسان تلگرام با نام «عملیات آنلاین داعش» ساخته است. این کانال روش‌های کاربردی برای ترویج عقاید داعش را به بحث می‌گذارد.

این کانال تلگرامی حامیان داعش را به نظر گذاشتن در پُست‌های فیس‌بوک و فعال بودن در فضای مجازی تشویق می‌کند.

پایان هفته گذشته از حامیان گروه تروریستی داعش خواسته شد تا نظرات خود را برای یک پست که در فیس‌بوک قرار داده شده بود، بنویسند. این متن که از سوی تلویزیون روسیه در فیس‌بوک پست شده بود از بازداشت یک راننده تاکسی و عضو داعشی در مسکو خبر می‌داد. در همین زمان کانال تلگرامی داعش از کاربران خواست این متن فیس‌بوکی را «لایک» کنند و برای آن نظر بگذارند. چند دقیقه بعد حامیان گروه تروریستی داعش در فیس‌بوک با مراجعه به پست مذکور شروع به تحسین این گروه کردند.

این کانال یک گروه تلگرامی را نیز تبلیغ می‌کند که در آن فیلم‌ها و متونی قرار داده شده که کاربران با استفاده از آن به تبلیغ داعش می‌پردازند.

داعش نیوز...
ما را در سایت داعش نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی daeshnews بازدید : 201 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 12:56

به گزارش “داعش نیوز” , یک بار دیگر، شایعات جدیدی درباره سفر سردار سلیمانی به روسیه و دیدار وی با رییس جمهوری روسیه منتشر شده است.

این خبر در برخی از رسانه‌های غربی آمده و اضافه شده است که فرمانده سپاه قدس ایران قرار است با ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه دیدار کند!

کاخ کرملین امروز جمعه ۲۷ فروردین ۱۳۹۵ و در واکنش به این اخبار اعلام کرد: دیدار با سردار سلیمانی در دستور کار پوتین قرار ندارد.

«دمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره این شایعات گفت که خیر، چنین برنامه‌ای وجود ندارد.

شبکه خبری فاکس نیوز و رسانه‌های غربی دیگر، پیش از این نیز اخباری را درباره سفر محرمانه سردار سلیمانی به روسیه و دیدار وی با مقامات این کشور منتشر کرده‌اند که کرملین هربار این گزارش‌ها را تکذیب کرده است.

داعش نیوز...
ما را در سایت داعش نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی daeshnews بازدید : 263 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 1:23

به گزارش “داعش نیوز” , ارتش آزاد سوریه از اولین گروه های مسلحی است که بر ضد نظام سوریه شروع به فعالیت و آشوب کرد.

این شورشیان سربازان ارتش سوریه را به روش های مختلف تهدید می کنند تا به آنها ملحق شوند.

شبکه راشاتودی مستندی از یک سرباز ارتش سوریه تهیه کرد که خواسته‌ی شورشیان را رد کرده بود و آنها در مقابل کودک ۴۵ روزه او را گروگان گرفته و تهدید کردند که اگر به آنها ملحق نشود کودک او را خواهند کشت.

چندین بار تصاویری تهدید آمیز از فرزندش به منظور افزایش فشار روانی برای وی ارسال شد.

نهایتا در نیمه شبی پلاستیک سیاه رنگی در ایوان خانه اش قرار می دهند. پیکر نوزاد او در آن قرار داشت که سر و دستانش جدا شده بود.
بعد از آن نیز این سرباز را تهدید کردند که اگر به آنها ملحق نشود دو فرزند دیگرش نیز به همین سرنوشت دچار خواهند شد.

او همسر و فرزندانش را به اردوگاهی در ترکیه برد و از آن روز به بعد دیگر به سوریه باز نگشت.

این در حالی است که آمریکا به صراحت از فعالیت های این گروه تکفیری حمایت می کند که این موضوع را می توانید در اظهارات سیاست مداران آمریکایی از جمله اوباما، هیلاری کلینتون مشاهده کنید.

دانلود فیلم با لینک مستقیم

داعش نیوز...
ما را در سایت داعش نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی daeshnews بازدید : 173 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 0:15

به گزارش “داعش نیوز” و به نقل از مارین‌تایمز، یک سرباز عراقی هفته گذشته یکی از پهپادهای گروه تروریستی داعش را هدف قرار داد و آن را سرنگون کرد.این گروه به طور مرتب از پهپادها برای ساخت فیلم‌های تبلیغاتی و حتی تحویل اسلحه استفاده می‌کند.

ناوگان پهپادی گروه شیطانی داعش بسیار ابتدایی و ضعیف است. پهپادهای این گروه از قطعات بسیار ساده که حتی در فروشگاه‌ها قابل خرید هستند، ساخته می‌شوند. اما مسأله قابل توجه این است که داعش به تازگی استفاده از پهپادها را افزایش داده که نشان‌دهنده‌ تغییر در میدان‌های جنگ سوریه و عراق است.

وزارت دفاع عراق تصاویری را منتشر کرد که در آن سرباز مذکور لاشه‌ی پهپاد داعش را که در شمال استان انبار سرنگون کرد، در دست دارد. وزارت دفاع متنی را با این مضمون در شبکه اجتماعی منتشر کرد:« سرباز شجاع…توانست هواپیمای جاسوسی داعش را سرنگون کند. این هواپیما سعی داشت با گرفتن عکس، از ارتش جاسوسی کند.»

این موضوع گواهی بر آن است که از این پس نیروهای آمریکایی تنها کسانی نیستند که از پهپادها در میدان جنگ استفاده می‌کنند. این پنجمین بار در ۱۳ ماه گذاشته است که ائتلاف بین المللی به فرماندهی آمریکا سرنگونی یکی از پهپادهای داعش را فاش می‌کند.

ائتلاف در ۱۷ مارس ۲۰۱۵ یکی از پهپادهای تجاری گروه تروریستی داعش را نابود کرد. یک مقام نظامی اعلام کرد:« ما این پهپاد را در حال پرواز کردن و همچنین فرود آمدن مشاهده کردیم. پهپاد داعش تقریباً ۲۰ دقیقا پرواز کرد سپس فرود آمد و آن را در یک خودرو قرار دادند. پس از آن، ما این خودرو را هدف قرار دادیم.»

پهپاد دیگری که ساخته دست عناصر داعش بود سوم مه نابود شد و تهدید بزرگتری به شمار می‌رفت. زیرا ساخت این پهپاد نشان می‌داد گروه تروریستی داعش در حال گسترش توانایی‌های خود در این زمینه است.

پهپادهای تجاری که در بازار قابل خرید هستند سرعت کم و باتری ضعیفی دارند و فقط برای ضبط ویدیو استفاده می‌شوند. این در حالیست که داعش با ایجاد تغییراتی در پهپادها مشکلاتشان را رفع می‌کند.

داعش نیوز...
ما را در سایت داعش نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی daeshnews بازدید : 209 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 0:15

یک مجله آلمانی به نقل از منابع آگاه نوشت پارلمان اروپا ۲ راننده این نهاد را به دلیل پیدا شدن سی دی های تبلیغاتی داعش در وسایل همراه آنها، اخراج کرده است.

به گزارش “داعش نیوز” ، در مقابل، شرکت “بیربین لیموزین” که مسؤولیت تهیه خودرو و راننده برای پارلمان اروپا را در اختیار خود دارد این خبر را تکذیب کرده و گفته این اطلاعات دروغ هستند.

هفته نامه آلمانی اشپیگل نوشت: سی دی های تبلیغاتی مربوط به داعش در وسایل شخصی دو راننده پارلمان اروپا در بروکسل بلژیک و استراسبورگ فرانسه کشف شد و باعث اخراج آنها شد.

این هفته نامه آلمانی به نقل از منابع آگاه اضافه کرد: این اتفاق باعث شد پارلمان اروپا تصمیم بگیرد از این پس از خدمات شرکت های پیمانکاری برای بخش رانندگان استفاده نکند بلکه تنها از رانندگان پارلمان اروپا استفاده کند.

این تصمیم باعث می شود ۵۰ درصد از هزینه های مربوط به حمل و نقل پارلمان اروپا کاسته شود که معادل رقم ۱۰ میلیون یورو در سال است.

یک مقام مسؤول در شرکت بیربین لیموزین که مسؤولیت تهیه خودرو و راننده برای اتحادیه اروپا دارد اعلام کرد هیچ راننده ای اخراج نشده و هیچ چیزی در خودروها پیدا نشده است. او همچنین اطلاعات منتشر شده از سوی اشپیگل را دروغ توصیف کرد.

این شرکت دارای ۸۵ خودرو در استراسبورگ و ۳۵ دستگاه در بروکسل دارد.

قبل از این پارلمان اروپا تایید کرده بود که یکی از بمبگذاران انفجارهای انتحاری اخیر بروکسل در تابستان ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ به صورت مقطعی در بخش خدمات نظافت در ساختمان پارلمان اروپا در بروکسل فعالیت کرده بود.

داعش نیوز...
ما را در سایت داعش نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی daeshnews بازدید : 187 تاريخ : دوشنبه 30 فروردين 1395 ساعت: 22:03

به گزارش “داعش نیوز” , این هواپیماها امروز (دوشنبه) تحویل ارتش عراق شده است. ناصر محمد تمیمی سخنگوی وزارت دفاع عراق در این باره اعلام كرده است: هواپیماهای تحویل گرفته شده توانایی جدیدی برای نظامیان عراقی است تا مبارزه با گروه های تروریستی را بویژه داعش را افزایش دهند.

روسیه از آغاز هجوم گروه تروریستی داعش چندین فروند سوخو ۲۵ را به این كشور تحویل داده است كه نقش اصلی را در بمباران مواضع تروریست ها دارند.

جنگنده بمب افكن های سوخو ۲۵ توانایی زیادی برای پشتیبانی هوایی از واحدهای خودی در جریان عملیات زمینی در هر شرایط آب و وهوایی و تاریكی مطلق و همچنین بمباران اهداف زمینی دارد.

داعش نیوز...
ما را در سایت داعش نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی daeshnews بازدید : 208 تاريخ : دوشنبه 30 فروردين 1395 ساعت: 20:47

به گزارش “داعش نیوز” , منابع آگاه به سایت ۲۴ گفتند: به دنبال بستن مقرهای گروه اخوان المسلمین اردن، رهبران و اعضای این گروه همواره به طور تلویحی از پیوستن به گروه داعش سخن می گویند.

این منابع افزودند: این اشاره تلویحی از اعضای گروه اخوان المسلمین در نشست های محرمانه ای شنیده می شود که در خانه های شماری از رهبران گروه برای بحث و گفت وگو درباره بحران کنونی اخوان المسلمین در اردن برگزار می شود.

وزارت کشور اردن چندی پیش اعلام کرد که فعالیت اخوان المسلمین در این کشور غیر قانونی است و این گروه مجوز فعالیت ندارد و به زودی تمامی مراکز و دفاتر آن در اردن بسته خواهد شد.

منابع یاد شده گفتند: بحران گروه اخوان المسلمین با دولت اردن به اوج خود رسیده است و روزهای آینده ابعاد بیشتری از مساله روشن خواهد شد.

برپایه این گزارش، این منابع پیوستن اعضای گروه اخوان المسلمین اردن به داعش را بعید ندانستند؛ بویژه که بیشتر جنبش ها و گروههای تندرو از جمله گروه القاعده به طور تاریخی از زیر ردای این گروه بیرون آمده اند.

این منابع خاطرنشان کردند: تفکر دینی و سیاسی گروه اخوان المسلمن به طور مداوم می تواند باعث ظهور جنبش های افراطی شود.

برپایه این گزارش، نهادهای امنیتی اردن به بستن مقرهای بدون مجوز گروه اخوان المسلمین در این کشور و همچنین حزب جبهه عمل اسلامی (اخوانی) دارای مجوز ادامه می دهند.

نیروهای پلیس یکشنبه گذشته به مقر اصلی حزب عمل اسلامی وارد شدند و از اعضای آن خواستند از آنجا خارج شوند چون می خواهند این مقر را مهر و موم کنند اما سران اخوان به خاطر نداشتن مجوز رسمی برای بستن مقر از خروج از آن خودداری کردند.

یک منبع وزارت کشور اردن گفت: نهادهای امنیتی به بستن مقرهای گروه اخوان ادامه خواهند داد تا این گروه با مراجعه مراجع قضایی یا روند دریافت مجوز را طی کند یا اقدامات دیگری صورت گیرد.

داعش نیوز...
ما را در سایت داعش نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی daeshnews بازدید : 222 تاريخ : دوشنبه 30 فروردين 1395 ساعت: 17:27

به گزارش “داعش نیوز” , ابو عزرائیل در این فیلم در جمع نیروهای بسیج مردمی در عراق، تأکید می کند هنوز زنده است، و داعش با این شایعه ها نشان داد که به شدت ترسیده است.

دانلود فیلم با لینک مستقیم

داعش نیوز...
ما را در سایت داعش نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی daeshnews بازدید : 195 تاريخ : دوشنبه 30 فروردين 1395 ساعت: 16:18